На вихідних селищем рознесли газету "Рідна Київщина”, яка 30-тисячним
тиражем проінформувала читачів про те, як в Коцюбинському повинна
розвиватися інфраструктура, як людям продати самостійно старе житло і
купити нове, комфортне у розстрочку.
Підготувало до друку газету ТОВ "Media Brand”, з-поміж клієнтів якої значиться політична партія "Пряма дія”, яку очолює Володимир Жарков, колишній депутат селищної ради, який балотувався на селищного голову у 2010 році.
Під час передвиборчої кампанії на його підтримку виходила друком газета "Рідне Коцюбинське” тиражем 10 тисяч екземплярів.
Цю невдалу передвиборчу кампанію, зокрема медійну її частину,
супроводжував Петро Щербина, який свого часу консультував Сандея
Аделаджу.
Оскільки Володимир Жарков очолював раніше
...
Читати далі »