08296, Київська область, смт. Ворзель, вул. Великого Жовтня, 72 тел.-факс. 8(04497)46444
№ 01-09 від 22.09.2009р. Міністерству регіонального розвитку та будівництва України Міністерству охорони здоров’я України Голові Київської обласної ради V скликання Майбоженку В.В. Голові Київської обласної державної адміністрації Вакарашу В.М. Начальнику Головного управління охорони здоров’я Київського обласної державної адміністрації Ременнику О.І. Голові Ворзельської селищної ради Кухарському С.О. Заява про проведення
Громадської екологічної експертизи вихідних даних та містобудівного
рішення щодо перепрофілювання комунального закладу Київської обласної
ради «Київська обласна психоневрологічна лікарня № 2» в обласну
протитуберкульозну лікарню смт. Ворзель Київської області. Громадська рада управління курортно-туристичною індустрією Ворзеля
відповідно до ст. 41 Закону України “Про екологічну експертизу”
оголошує про початок проведення Громадської екологічної експертизи
вихідних даних та містобудівного рішення щодо перепрофілювання
комунального закладу Київської обласної ради «Київська обласна
психоневрологічна лікарня № 2» на обласну протитуберкульозну лікарню
смт. Ворзель Київської області. До складу еколого-експертної
комісії ввійдуть громадські діячі, висококваліфіковані фахівці та
науковці в галузі медицини, екології, містобудування та архітектури.
Об’єктами екологічної експертизи визначено: - Рішення № 438-24-V від 02.04.2009 р. «Про внесення змін до
Київської обласної програми боротьби із захворюванням на туберкульоз на
2006 – 2010 роки», прийняте Київською обласною радою V скликання.
- «План заходів реорганізації протитуберкульозних та
психіатрично-наркологічних закладів Київської області з метою вирішення
питання покращання надання медичної допомоги вищезазначениму
контингенту хворих з урахуванням потреб окремих категорій».
- Генеральний план Ірпінського регіону (м. Ірпінь, м. Буча, с.
Ворзель, с. Гостомель) Київської області (коригування). – К.:
ДІПРОМІСТО, - 2006.
- Наукове обґрунтування в необхідності перепрофілювання психоневрологічної лікарні на протитуберкульозну.
- Містобудівне обґрунтування вибору ділянки для розміщення протитуберкульозної лікарні.
- Науковий висновок Інституту гігієни та медичної екології ім.
Марзєєва «Про можливість суміщення на даній території двох
профілактично-лікувальних функцій – серцево-судинної,
курортно-рекреаційної та інфекційної відповідно до закону України «Про
курорти».
- Оцінка наслідків впливу на рекреаційну ємність території у зв’язку з можливим перепрофілюванням лікарні.
- Оцінка соціальних наслідків для Ірпінського регіону та оцінка рівня
загрози для жителів та відпочиваючих у смт. Ворзель у зв’язку з
можливим перепрофілюванням лікарні.
- Системний аналіз режиму функціонування існуючих протитуберкульозних
закладів у містах Боярка та Гостомель Києво-Святошинського району.
- Розрахунок вмістимості обласного спеціалізованого
психонаркологічного медичного об’єднання та Білоцерківського міського
психоневрологічного диспансеру, їхню можливість прийняти хворих із
Ірпінського регіону.
- Економічне обґрунтування проголошених Київською облрадою коштів на
суму 44 млн. грн. для будівництва нового медичного закладу та 4 млн.
грн. для переобладнання існуючого закладу.
- Протоколи проведення спільних нарад за участю Київської обласної
державної адміністрації та Київської обласної ради про розгляд питання
реорганізації протитуберкульозних та психіатрично-наркологічних
закладів Київської області та протоколи засідання постійної комісії
Київської обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та
дитинства.
Вищеназвані об’єкти екологічної експертизи викликають громадський
інтерес та стосуються екологічних прав та інтересів мешканців селища
Ворзель та всього Ірпінського регіону. Наше право на одержання зазначеної інформації про об’єкт екологічної
експертизи гарантується чинним законодавством України, а саме: - Конституцією України, статтями 16, 32, 34, 40, 50.
- Законом України “Про охоронну навколишнього природного середовища”, статтею 9.
- Законом України “Про екологічну експертизу”.
- Основами законодавства України про охорону здоров’я, статтею 6.
- Законом України “Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення “, статтею 4.
- Законом України “Про відходи ”, статтею 4.
- Законом України “Про інформацію ”, статтями 9, 35, 47.
- Постановами Верховної Ради України "Концепція сталого розвитку
населених пунктів", "Про державне прогнозування та розробку програм
економічного та соціального розвитку України";
- Міжнародною Конвенцією “Про доступ до інформації, участь
громадськості у прийнятті рішень і доступ до правосуддя з питань, що
стосуються навколишнього середовища ”, ратифікованою Верховною Радою
України 06.07.1999 р.
- Програмою дій ООН “Порядок денний на ХХІ століття ”, прийнятої на
саміті “Планета Земля” (“AGENDA 21”) в Ріо-де-Жанейро у 1992 р., та
Програмою дій з подальшого його впровадження, прийнятої на 19-й
спеціальній сесії Генеральної Асамблеї ООН (“Ріо+5”) У 1997 р.
- Зобов’язаннями України, що прийняті на Конференції ООН з проблем населених пунктів (Хабітат ІІ) в Стамбулі у 1996 р.
Інформацію про об’єкти екологічної експертизи просимо видати
уповноваженому представникові Громадської рада управління
курортно-туристичною індустрією Ворзеля. У разі відмови в наданні
інформації про об’єкти екологічної експертизи просимо надати
аргументовану відповідь в письмовому вигляді. Такі дії буде розцінено
як антидержавні, що в подальшому надасть можливість в їх оскаржені у
судовому порядку. Початком громадської екологічної експертизи
вважається день подання до еколого-експертного формування комплекту
згадуваних вище матеріалів та документів, а у разі необхідності –
додаткової науково-дослідної інформації з питань, що виникли в ході
проведення експертизи. Голова Громадської ради управління курортно-туристичною індустрією Ворзеля І. Гавриленко www.vorzelkurort.com.ua
|