Головна » 2011 Лютий 16 » Компанія «BEST»: Нові послуги для абонентів
22:32 Компанія «BEST»: Нові послуги для абонентів | ||
Один
із найбільших інтернет-провайдерів Ірпінського регіону «BEST» працює на
ринку послуг уже 9 років. Про успішність роботи свідчить 10 тисяч
абонентів, які є постійними клієнтами компанії та активне залучення
нових споживачів. Що цікавого сьогодні може запропонувати «BEST» людям, які акції проводить та які проекти будуть реалізовані у містах і селищах Приірпіння – розповідає директор компанії Олексій Зіневич. - Олексію, ваша компанія з кожним роком стрімко розвивається – споживачів радує і якість послуг і швидкість Інтернету. І, мабуть, Ірпінський регіон уже затісний для реалізації всіх задумів. Які нові території зараз «підкорюєте»? - Ми досить вдало стартували у селищі Коцюбинському. Територіально це ближче до Києва, тому й конкуренція там вища, але наші послуги користуються гарним попитом серед населення. Уже підключили до мережі Інтернету понад 30% існуючих квартир і ці показники з часом тільки підвищуються. Повністю закінчили роботи по проведенню мереж у Бородянці й залишилося тільки налагодити співпрацю з юридичними особами. Отримали дозвіл на проведення робіт у Немішаєво – протягом цього літа зробимо й там покриття нашої мережі. Також зараз активно розвиваємо простір Києво-Святошинського району. Там підключено 108 багатоквартирних будинків і до кінця кварталу плануємо підключити ще близько 260 будівель, а це – більша частина Києво-Святошинського району. Для порівняння – у місті Бучі в цілому розташовано 70 багатоповерхівок. Загалом сьогодні маємо 10 тисяч абонентів і не збираємося на цьому зупинятися. Якщо дивитися об’єктивно, то наша компанія розвивається досить динамічно й так має бути. Адже в улюблену справу вкладається дуже багато сил, часу й бажання. - Ще один напрямок у роботі «Best» - послуги ІР-телебачення, що є унікальним для регіону. Розкажіть про цей проект. - Дійсно, в Україні такі послуги надаються провайдерами вкрай рідко, адже їх дуже складно технічно реалізувати. Але, як кажуть, вовка боятися – в ліс не ходити. ІР-телебачення потребує якісно інших стандартів каналів передачі даних, тому проводимо модернізацію господарства. Там, де мережі прокладалися нещодавно (Коцюбинське, Київ), - жодних проблем немає. А на давнішніх об’єктах – поступово замінюємо мережі на нові. Можемо впевнено сказати, що послуга затребувана й інтерес до неї великий. Ми уклали договори на трансляцію понад з 100 телеканалів. Уже «запущені» усі загальнонаціональні канали, пакет НТВ+, пакет «Дозвілля» та ін. Придбали необхідне обладнання і в перспективі до списку можна буде долучити «Discovery Channel». Намагалися підібрати контент з урахуванням різновікових інтересів – і для дітей, і для дорослих: фільми, пізнавальні програми тощо. Приємно, що в більшості каналів, за які ми платимо, немає реклами. Поки що ІР-телебачення працює в тестовому режимі, але жителі можуть користуватися даною послугою. Тим більше, що протягом 2011 року ми взяли на себе зобов’язання надавати її безкоштовно. - Трохи детальніше: як усе це буде технічно відбуватися для споживача? Як налаштувати ІР-телебачення? - Насамперед потрібно зайти на сторінку в персональному кабінеті й подивитися, чи підключений даний будинок до цієї послуги. Якщо підключений, то треба зробити відповідні позначки у налаштуваннях, завантажити медіа-програвач і – насолоджуватися переглядом улюблених телепередач. До речі, можна дивитися TV як на комп’ютері, так і на звичайному телевізорі до якого підключається спеціальна приставка. Ми провели аналіз і вже можемо сказати, що за статистикою найбільше бажаючих користуватися даною послугою проживають по бульвару Б. Хмельницького, 4, що в місті Бучі. Звичайно, цей будинок підключимо в першу чергу. Загалом, в Ірпені менше людей, які бажають користуватися послугою ІР-телебачення, ніж у Бучі. - У подальшому – скільки коштуватиме користування ІР-телебаченням? - Коли наберемо щонайменше 1000 постійних абонентів послуги ТV, то плануємо ввести щомісячну оплату в розмірі 30 грн. Проте остаточні розцінки залежатимуть від коливання курсу долару – валюти, в якій проводяться розрахунки за придбання пакетів телеканалів. - Послуги телефонії все ще залишаються актуальними? - Звичайно. Зараз почали надавати відповідну послугу для фізичних осіб (раніше було тільки для юридичних), тож можна встановити київський номер практично у будь-якій квартирі. - Як змінюватиметься найближчим часом тарифна політика? - Зміни в тарифних планах в Ірпінському регіоні відбудуться 1 березня 2011 року. Поступово будемо «підтягувати» тарифи, які діють у передмісті, до київських. Зараз технічно не можемо це реалізовувати, бо потрібно провести серйозну модернізацію мереж. Плануємо завершити всі необхідні роботи в цьому напрямку до ІІІ кварталу 2011 року. А це означає, що в кожному будинку буде ІР-телебачення і можливість включати тарифи, як у Києві. - Які «апетити» середньостатистичного споживача: скільки в середньому людина скачує трафіку в місяць? - По-різному. Ми аналізували дану статистику і дійшли висновку, що жителі Коцюбинського скачують вдвічі менше трафіку (44 Гб), хоча швидкість у них більша, ніж у Бучі чи Ірпені (скачують 64 Гб). Ось такий парадокс. Як правило, більша частина споживачів користується максимальною швидкістю Інтернету. Ми моніторимо ситуацію зі скаргами, усуваємо недоліки й стараємося, щоб заявлені швидкості відповідали дійсності. Як правило, так і є. - Періодично компанія «Best» організовує для своїх клієнтів низку акцій, пропозицій. Що цікавого запропонуєте зараз? - Значним попитом користується акція «Приведи друга». Згідно умов акції, кожен клієнт може порекомендувати підключитися до швидкісного Інтернету своїм знайомим або сусідам. В якості винагороди за активність, він отримує бонус – 100 грн на баланс, а новий абонент – знижку на підключення у розмірі 100 грн. За активність також проводиться розіграш призів – флешки, роутери, монітори. Акція «Безкоштовне підключення»: абонент підключається до 1 травня 2011 року і отримує знижку 50% на користування Інтернетом до кінця 2011 року. Акція «12 місяців за ціною 10-ти»: сплативши вартість 10-ти місяців користування Інтернетом, клієнт отримує 2 місяці безлімітного Інтернету в подарунок! Це зручно для зайнятих людей, та тих, хто не хоче щомісяця ходити до нашого офісу, або забуває сплатити за послугу. - Для постійних клієнтів є якісь особливості в наданні послуг, наприклад – знижки? - Для наших постійних користувачів запроваджена програма лояльності. Тобто, в залежності від того, який термін клієнт співпрацює з нашою компанією, у нього більший об’єм трафіку на максимальній швидкості в тарифному плані. Якщо людина користується послугами компанії «Best» більше, ніж 1 рік – її бонус становить 10%; більше 2 років – бонус 30%; більше 3 років – 50% і більше 5 років – бонус 100%. На стадії розробки – програма «Кредит довіри». Якщо клієнт користується послугою більше півроку, то в нього буде можливість через персональний кабінет відстрочити термін сплати за Інтернет до 5 днів. За цей період споживач повинен погасити борг. - Був задум, щоб клієнти сплачували за послугу через банкомати у зручному для себе місці. Чи вдалося його реалізувати? - На жаль, ні. Якщо користуватися банкоматом, то потрібно сплачувати 5% комісії – людям це не вигідно. Натомість у нас планується впровадити свої власні термінали самообслуговування: буде максимальне зарахування коштів на рахунок без зборів і комісій. Думаю, що протягом 3~4-х місяців їх вдасться встановити. Заважає те, що законодавча база в цьому плані ще не зовсім врегульована. - Компанія «Best» остаточно відмовилася від обслуговування приватного сектору? - Для нас це дуже збитково і нецікаво в плані розвитку. Підключити клієнта у приватному секторі коштує від 3 до 5 тис. грн, а якщо ж виникнуть технічні проблеми – їх вирішення також фінансово ляже на оператора. Це – великі гроші. Тому нам вигідніше працювати у багатоквартирних будинках. - Чи маєте офіційні замовлення на підключення до Інтернету на рівні міста? - Наприклад, у Бучі ми обслуговуємо близько 20 об’єктів комунальної сфери міста – Бучанську міську раду, поліклініку, відділ освіти (практично всі дитсадки і школи), відділ культури та ін. Надаємо послугу – безкоштовно, це – наш внесок у розвиток інфраструктури міста. Аналогічно працюємо з офіційними службами в Ірпені та Коцюбинському. - Якісне надання послуг неможливе без сучасного обладнання. Якщо не секрет, яке приладдя вдалося придбати останнім часом? - Придбали досить дороге і потрібне обладнання під маршрутизатор доступу – зараз розпочали процес його встановлення. Це дозволить на найближчі три роки зберегти динаміку теперішнього росту компанії, підвищити швидкість Інтернету, збільшити абонентську базу. Незабаром люди на собі відчують його дію. Ми прагнемо вийти на граничну швидкість мережевого обладнання; у регіоні – це до 100 Мб в секунду. - Чи відслідковуєте появу нових об’єктів, які потребують підключення до Інтернету? У якому обсязі вдається забезпечити ринок своїми послугами? - Звичайно, ми робимо певні прогнози на майбутнє, розвиваємо свої потужності з урахуванням перспективи розбудови регіону. Наші послуги потрібні людям, бо ми маємо дуже вдале співвідношення: ціна-якість. Більше того, ініціативні групи самі до нас звертаються і просять підключити будинки до Інтернету. Наприклад, така ситуація була по вул. Тарасівська, що в Бучі. Ми робимо акцент на надані людям максимально якісних послуг. Раз у три місяці змінюємо швидкість Інтернету на краще. Уже скрізь прокладені мережі з оптичного волокна, постійно самовдосконалюємося і застосовуємо найсучасніші технології. Завдання нашої компанії – не зупинятися на тому, що є, а йти вперед і пропонувати нове вирішення тих чи інших питань, щоб клієнти залишалися задоволені. - Як покращуєте роботу по обслуговуванню клієнтів? - Успішно діє Центр управління мережею, де в цілодобовому режимі проводиться моніторинг мережі, працюють інженери, надається технічна підтримка для абонентів. Також ввели виїзди ремонтних бригад ще й у суботу (раніше цього не було). Загалом у компанії працює близько 100 чоловік, відповідно це позначається і на якості роботи з клієнтами. Наприклад, ми надаємо послугу по підключенню до Інтернету у максимально короткий термін: з моменту подачі заяви до підключення абонента в середньому проходить три дні. Також змінився режим роботи бучанського офісу – тепер він працює 7 днів на тиждень. Активно розвивається наша внутрішня ІР-система, яка дозволяє відслідковувати всі процеси, які відбуваються всередині компанії. Зокрема, можна прослухати будь-який дзвінок абонента і його розмову з оператором, в офісах працюють відеокамери – все фіксується. Це потрібно, щоб попередити непорозуміння, якнайшвидше усунути проблему і допомогти нашому клієнту. - Поділіться цікавими задумами «на перспективу»? - У громадських місцях регіону плануємо встановити веб-камери. Людям це – цікаво і корисно, адже можна буде подивитися, де є затори на дорогах, що відбувається в дану секунду в тому чи іншому місці тощо. Зокрема, в Бучі плануємо встановити веб-камери на Київській площі, трасі Київ-Ковель. З цього приводу вже ведемо переговори з однією київською компанією. Як бачимо, зростають потреби населення, їхні бажання стають дедалі складнішими і, як наслідок, контент серйозно «тяжчає». Якщо раніше межею мрій була електрона почта, ICQ, то зараз це – пересилання великих файлів, мультимедіа, відео-онлайн, ТV тощо. Зі свого боку ми також ідемо в ногу з часом і надаємо користувачам усі доступні сьогодні послуги.
| ||
|
Всього коментарів: 0 | |