16:42 Тарифна війна: куди щезають надприбутки? | |
За словами голови комісії, що досліджує обґрунтованість тарифів,
Ярослава Салівонова генеральний директор "Майстеренерго” Юрій Харченко
надав документи, в яких йдеться про те, що підприємство фактично ледь
зводить кінці з кінцями.
Це не може не дивувати членів комісії, які вже виявили, що лише на одній даховій котельні із заявлених кубометрів газу щороку заощаджується близько 200 тисяч кубів. Дивують комісію й суми заробітної платні, які подані у розрахунках. Так прямі витрати оплати праці на рік для котельні на Лісовій 20-а становлять понад 68 тисяч. Інші прямі витрати (нарахування на зарплату) та податкові збори й обов’язкові платежі складають разом понад 25 тисяч гривень. Яким працівникам і за що одна котельня платить стільки грошей вирішив поцікавитись і Харченка голова комісії і депутат Салівонов: "Харченко сказав, що там слюсар ходить, оператор. Знімають показники. Як, кажемо йому, такі суми на це? Він пояснив, що має людям платити.” З’ясувати, як часто на даховій котельні бувають працівники "Майстеренерго” редакція вирішила в охоронця на Меблевій 11б – будинку з даховою котельнею. "Та раз в три дні. Прийде підніметься на 5 хвилин, перевірить, що все гаразд і йде. А як що виходить з ладу чи є перепади напруги, то я сам йому телефоную і кажу,” – повідомляє охоронець Володимир. Для моніторингу видів діяльності та часу перебування працівників "Майстеренерго” на даховій котельні в охоронця будинку в лютому завели спеціальний обліковий журнал. У виправданість таких астрономічних сум на заробітну плату не вірять і мешканці. Коцюбинчанин Ігор Чижевський порадив комісії звернутися до підприємства, яке з 2007 до квітня 2010 року за договором з "Майстеренерго” обслуговувало котельні. Завдяки протоколу, наданому дирекцією ПФ "Декор” вдалося з’ясувати, скільки коштує на місяць обслуговування однієї котельні на Лісовій: "…Сторонами досягнута угода щодо розміру договірної ціни на технічне обслуговування модульної котельні з котлами "Бернард” 8 шт. на об’єкті Замовника у розмірі: 800,00 гривень, ПДВ. 160 грн., сума 960 (дев’ятсот шістдесят гривень 00 коп.) за місяць.” Що працівники ПФ "Декор” мали виконувати за таку суму, вказано в обов’язках сторін договору:
- з інтервалом у 2 тижні: - з інтервалом в 1 місяць:
- з інтервалом у 6 місяців:
- з інтервалом 1 раз на рік: Межею обслуговування обладнання з водо- та газопостачання є фланці обладнання, з електропостачання – електророзподільні щити котельні, за димарями – тягопереривачі котлів. Договір, згідно з яким за такий обсяг робіт треба було щомісяця платити 960 гривень, призупинило "Майстеренерго”. "Враховуючи те, що з 1 квітня 2010 року газопостачання котелень нашого підприємства припинено, а також зважаючи на неможливість проведення своєчасної плати коштів за умовами Договору, Товариство з обмеженою відповідальністю "УкрОпт "Майстеренерго” просить Вас призупинити дію вищезазначеного Договору до початку нового опалювального сезону,” – йдеться в листі за підписом Харченка. Навіть, якщо припустити, що котельні обслуговують протягом року, тобто і під час "консервації” на літній період, то за межі 12 тисяч гривень, сума за обслуговування аж ніяк не виходила. Виходить дивна ситуація, коли керівництво "Майстеренерго” закладає щороку в тариф максимальні показники газу, електроенергії, ставить своїм працівникам таку заробітну платню (різниця між фактично спожитими ресурсами й плановими різниться мало не в кілька разів), а підприємство працює роками в мінус задля блага коцюбинчан. | |
|
Всього коментарів: 0 | |